Translate

donderdag 6 maart 2014

Boos


Wat zou ik nu graag schreeuwen
Gillen en vloeken
Gewoon om alle boosheid kwijt te raken
Wat zou ik nu graag laten weten
Dat het me pijn doet wat er gezegd is
Zou je willen uitnodigen
In de poel van mijn emotie
Zodat je kan zien wat je me aan doet
 
Wat zou ik nu graag willen schreeuwen
Je voor weet ik het wat willen uitmaken
Zoveel woede voel ik op dit moment
En zoveel pijn wat het veroorzaakt

Leugens komen en gaan 
En steeds maar weer blijf jij ze geloven
Tot je met je neus op de feiten wordt gedrukt
Maar een sorry is er dan niet bij
Je bemoeienissen, je verwijten gaan nergens over
Maar veroorzaken wel een hoop problemen

Wat zou ik nu toch eens graag willen zien
Hoe jij je voelt als mensen dit bij jou doen
Maar ach dat weet je al
Elke dag krijg jij de leugens voor je neus 
En nog steeds leer je er niks van...

Geen opmerkingen: