Translate

vrijdag 23 oktober 2015

Boos en verdrietig tegelijk


Boos en verdrietig tegelijk
Dat is hoe ik me nu voel
Verdrietig omdat ik je niet meer in mijn leven heb
Ik je mis, onze gesprekken en het plezier
Samen winkelen of lekker aan de knutsel

Maar ik ben boos
Boos omdat je iemand anders liet vallen
Misschien door mij, misschien omdat je zo bent
Ik weet het niet
Maar het maakt mij boos

Ik werd beschuldigd, was een slechte vriendin
Dat deed mij natuurlijk veel
Wilde dat zeker niet zijn
Heb geprobeerd het goed te maken
je even met rust te laten
Alles te laten bezinken

Het is me niet gelukt het terug te krijgen
Jou vertrouwen weer terug te winnen
Nu ben ik je kwijt als vriendin
Als maatje en mijn steun en toeverlaat.
Maar dat je dan zelf iemand zo laat vallen
Had ik nooit zien aankomen
Het maak me boos, jullie hadden niets tegen elkaar
Nu voel ik me schuldig
Het is allemaal mijn schuld.
Was ik maar een betere vriendin
of had ik maar meer mijn best gedaan


Geen opmerkingen: